de Valmont de Valmont
816
BLOG

Polska Tuska - radary

de Valmont de Valmont Polityka Obserwuj notkę 15

Dzisiaj rano w hotelu oglądałem ciekawy materiał w TVN . Z okazji uruchomienia nowych fotoradarów ( nowa technologia , żółty kolor urządzeń ) redakcja przypopmniała emocjonalną wypowiedź Tuska z 2007 roku, w której oskarża on Premiera Kaczyńskiego , faceta bez prawa jazdy , o chęć totalnej inwigilacji Polaków m.in za pomoca fotoradarów. Dalej odbyła sie "pedalska" dyskusja totalnie nie kumatego , ale sowicie opłaconego dziennikarza TVN z szefem komórki GDDKiA zajmującej się bezpieczeństwem na drogach - ten ostatni pochylił się z troska nad naszym bezpieczeństwem.

W ostatnich latach nie często wyjeżdżałem za miasto , ale gdy wyjechałem pół roku temu to przeżyłem szok poznawczy. Drogi , które znałem sprzed dekady, zmieniły się w pułapkę na kierowców,Zaliczyłem po raz pierwszy w życiu 2 mandaty za 62 i 65 km/h w sytuacjach kuriozalnie nie związanych z bezpieczeństwem na drodze. Żona również okazała się piratem wioząc dwójke małych dzieci z prędkościa 62 km / h . Dotyczy to najsłynniejszej gminy w Polsce , kontrolowanej przez NIK , która obstawiła radarami odcinek przelotowej drogi krajowej i czerpie z tego tytułu 90% dochodów budżetowych.

Wczoraj i dzisiaj przejechałem pół Polski i jestem przerażony ( żona nazywa to fobią radarową ) . Odcinki dróg które znałem sprzed dekady jako w miarę przejedne , obecnie sa totalnie zdewastowane i mają co 5 km fotoradar ora zmniej więcej 50 znaków drogowych na odcinek. Wystarczy zamknąć okno , włączyc radio , zmienić ustawienia klimatyzacji lub odpowiedzieć coś pasażerowi i już traci się orientację jaka na danym odcinku obowiązuje prędkość. Teraz przez najbliższy miesiąc będę czekał na spłynięcie ewentualnych mandatów. Tym bardziej , ze w jednym z wielkich polskich miast, jadąc trzypasmową trasą w tempie Aborygenów-autochtonów dorobiłem się informacji GD.... 70/h, zwolnij 50 km/h . Dodatkowo z mojej obserwacji wynika ,że oni nie zakończą A1 do 2015 roku. Nawet system poronnych autostrad , który nie łączy głównych miast w Polsce, a spełnia jedynie funkcje tranzytowe nie powstanie według mnie wcześniej niz w 2015-2020 . Po eliminacji i dezorganizacji PKP , po zablokowaniu fotoradarami większości dróg krajowych co nam pozostaje ? Samoloty .

W związku z powyższym ja osobiście wolę Premiera bez prawa jazdy, niż Premiera " gluta".

 

de Valmont
O mnie de Valmont

"Drogi są coraz gorsze, ale na ulicach pojawiły się fotoradary. Polacy mają być kontrolowani w każdym miejscu. Utrudnić ludziom życie do maksimum, a na końcu ich skontrolować wszystkich bez wyjątku. To jest filozofia PiS. Tylko facet który nie ma prawa jazdy, może wydawać pieniądze na fotoradary, a nie na drogi".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka